martes, 25 de enero de 2011

Veles i Vents al Sopar + Havaneres

Amb un Restaurant Gong ple i pletòric (la Resu i el Manel ens varen preparar un excel·lent sopar) vàrem iniciar aquesta experiència nova a les nostres contrades.

Hem d'agrair que, en 48 hores, van exhaurir-se les places i, la feinada va ser nostra, per provar d'eixamplar les parets i tenir lloc per a nosaltres.

Pels comentaris -sempre benvolents- es van complir les expectatives. Vàrem sentir havaneres, boleros, balades, rumbes, xotis, sardanes, valsos, "tanguillos" i "corridos". I...vàrem riure molt, la veritat.

Hi hagué sorpreses, i de gruixudes. Algun vestuari de situació i diverses participacions del públic; col·laboracions estel·lars, persones de pes en el món havanerístic i de la premsa digital.

Tal com dèiem, va haver-hi gent que no va poder assistir-hi donades les reduïdes dimensions del local. Per això, estem per dir-vos un altre dissabte del mes de febrer i tornar-ho a intentar.

El cert és que el cant de taverna ja s’escolta a Calafell; ja hi ha una opció més de música en directe.

Que sigui per molts anys!

1 comentario:

PERE dijo...

Em vaig sentir molt bé a la taula de les "autoritats". En un moment vàrem encetar una conversa sobre el tema havaneres, i que no vàrem deixar fins què vàreu començar a cantar. Molt agradables.

Em vaig sentir molt bé, com sempre, acompanyat de la Cris i en Tony. Sempre la fem petar molt.

Em vaig sentir molt bé, com sempre també, acompanyat d'aquests amics que sou els components del grup Veles i Vents, acompanyat i com sempre molt ben acollit. Valia la pena baixar a escoltar-vos i compartir aquella llarga estona amb tots vosaltres.

Em vaig sentir molt bé en aquest restaurant tan acollidor i que traspua ambient de taverna, d'intimisme, de bona gent.

Molt maco i molt bé tot el que vàreu cantar. Tres veus que sonen molt bé i un coixí musical molt agradable i de categoria.

M'ho vaig passar molt bé. Tot i que vàrem sortir a altes hores de la matinada, molt altes, se'm va fer curt.

Una abraçada molt forta a tots.